The Way You Love Me
應該是未發行的歌,收錄在2004年終極套裝精選4CD+1DVD;啊哈~有買~有買~
音樂風格甜而輕快,配上MJ的溫柔嗓音,有種談戀愛的感覺。有如徜徉在雲朵四處遨遊。非常好聽~
取自youtube視頻聽聽看~
中英文歌詞對照如下~
The Way You Love Me 妳愛我的方式
I was alone in the dark when I met you 我獨自在黑暗中,當我遇見妳時Uuuuuuuuuuh uuuuuuhYou took my hand and you told me you loved me 妳握著我的手,妳告訴我妳愛我Uuuuuuuuuuh uuuuuuhI was alone, there was no love in my life 我獨自一人,我的生活當中沒有愛(I was alone, there was no love in my life) 我獨自一人,我的生活當中沒有愛I was afraid of life and you came in time 我害怕生活,妳及時來到(I was afraid of life and you came in time) 我害怕生活,妳及時來到You took my hand and we kissed in the moonlight 妳握住我的手,我們在月光下親吻(You took my hand and we kissed in the moonlight) 妳握住我的手,我們在月光下親吻Uuuuuuuuuuh uuuuuuhI like the way how you`re holdin` me 我喜歡妳握著我的方式(It doesn`t matter how you are holdin` me) 沒關係妳正握著我I like the way how you`re lovin` me 我喜歡妳愛著我的方式(It doesn`t matter how you are lovin` me) 沒關係妳正愛著我I like the way how you`re touchin` me 我喜歡妳碰觸我的方式(It doesn`t matter how you are touchin` me) 沒關係妳正摸著我I like the way how you`re kissin` me 我喜歡妳親吻我的方式(It doesn`t matter how you are kissin` me) 沒關係妳正親著我You'll seeeee...妳將要
...it won't be long 'til we make vows, I bet you 直到我們發誓,它不會變得太遠,我和妳打賭Uuuuuuuuuuh uuuuuuhI thank the Heavens above that I met you 我感謝老天讓我遇見妳Uuuuuuuuuuh uuuuuuhI was alone, there was no love in my life 我獨自一人,我的生活當中沒有愛(I was alone, there was no love in my life) 我獨自一人,我的生活當中沒有愛I was afraid of life and you came in time 我害怕生活,妳及時來到(I was afraid of life and you came in time) 我害怕生活,妳及時來到You took my hand and we kissed in the moonlight 妳握住我的手,我們在月光下親吻(You took my hand and we kissed in the moonlight) 妳握住我的手,我們在月光下親吻UuuuuuuuuuhI like the way how you`re lovin` me 我喜歡妳愛著我的方式(It doesn`t matter how you re lovin` me) 沒關係妳正愛著我
I like the way how you`re holdin` me 我喜歡妳握著我的方式
(It doesn`t matter how you are holdin` me) 沒關係妳正握著我I like the way how you`re touchin` me 我喜歡妳碰觸我的方式(It doesn`t matter how you are touchin` me) 沒關係妳正摸著我I like the way how you`re kissin` me 我喜歡妳親吻我的方式(It doesn`t matter how you are kissin` me) 沒關係妳正親著我The world's a better place `cause you came in time, 世界變得更美好,因為妳及時來到You took away the rain and brought the sunshine, 妳趕走雨,並且帶來陽光I was afraid `cause I was hurt the last time, 因為我害怕上次受到的傷害Uuuuuuuuuuh Ahhhhhhhh.I like the way how you`re holdin` me, 我喜歡妳握著我的方式(It doesn`t matter how you are holdin` me,) 沒關係妳正握著我I like the way how you`re lovin` me, 我喜歡妳愛著我的方式(It doesn`t matter how you are lovin` me,) 沒關係妳正愛著我I like the way how you`re touchin` me, 我喜歡妳碰觸我的方式(It doesn`t matter how you are touchin` me,) 沒關係妳正摸著我I like the way how you`re kissin` me, 我喜歡妳親吻我的方式(It doesn`t matter how you are kissin` me,) 沒關係妳正親著我You seeeee.妳看Uuuuuuuuuuh uuuuuuh (x11)→音域慢慢變高很有層次感
Chcksthtshtshtsh →MJ還是來一小段口技(本性難改咩~)Lalalalala lalalalala lalalalalalala
 


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!



 

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    bcrrugic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()